lördag 20 november 2010

Missa inte Anna

En av mina allra bästa och äldsta vänner, Anna , som inte bara tok snäll, generös, trevlig, rolig, kreativ, smart, snygg, och ambitiös utan oxå otroligt inspirerande, kan man nu bli inspirerad av på Haléns Pick Of The Week varje vecka.
    Jag själv har ju inte direkt något större intresse för kläder osv, jag vill ha det som ÄR och ser bekvämt ut. Men jag kan inte låta bli att bli toksugen på de flesta av kläderna Anna visar upp i "Pick Of The Week". Kläderna kanske inte är något som skulle falla mig i smaken om det inte vorde för att jag sett Anna modella i dem. HON får dem att se bekväma ut för att hon ser så jävla bekväm ut i dem.
    Jag vill bara skryta lite över att hon faktiskt är en av mina bästa. Jag är så stolt över henne. Utan Anna skulle jag gjort många dumma val. Jag vet att när jag är upprörd och påväg att röra till sake rännu mer så behöver jag bara ringa henne så tar hon ner mig på jorden igen.
Tack Anna

1 kommentar:

  1. Åh vad du är snäll och detsamma! Det är alltid så roligt och intressant att prata/diskutera med dig för du är så öppen och det gillar jag :).

    Vi ses i morgon!!!

    SvaraRadera