torsdag 18 november 2010

Jobba

Då mamma kom hem från jobbet så lämnade jag Dennis hos henne en stund så jag fick jobba lite idag iallafall.  Ska troligtvis jobba i helgen oxå så jag kan vara ledig nästa helg då det är massor av fest och kalasfirande på g.
Har inte så mkt att rapportera för tillfället. Hoppas vi får xktra barn i helgen då det är så tomt utan Benji.
I så fall ska det bakas pepparkakor, saffransmuffins och mysas med film och dylikt.
Danne kommer hem ikväll så han ska vara hemma med Dennis i morgon.
Nästa vecka ska jag till tandläkaren och börja fixa rotfyllningen som aldrig blev av sist. Det har börjat göra ont då jag tuggar på den sidan tanden sitter och jag tänker inte hamna i samma sits igen att ingen bedövning tar på tanden då det ska borras, då tror jag nog hellre att de får söva mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar