lördag 27 november 2010

En arbetsam lördag

Har jobbat sedan 6:45 i morse. Det har gått bra. Är dock trött och blev ännu tröttare då jag kom hem och fick börja städa.
    Är lite ur balans. Daniel verkar oxå vara ur balans vilket är lite tråkigt, för det kunde ju ha varit bra om någon av oss var pigg och alert, inte minst för barnens skull. Men det blir väl jag som får bita i det sura äpplet och styra upp. Fast Danne är och köper hämtmat så han kanske blir på bättre humör efter det.
     I morgon ska jag gå en sk delad tur, det tycker jag däremot inte är så roligt. Vem kom sådana turer egentligen?
    Jag hittar inte igen julgardinerna heller. Kanske måste köpa nya trots allt. Jag har för mig att förra årets var för korta.
    Ikväll så blir det att bygga ihop och dekorera pepparkakshuset som vi bakade häromdagen. Och då alla barn ligger i sina små sängar och sussar då ska jag och Daniel dricka lite glögg och titta på skräckfilm.
    Nu tycker jag att Danne får ta och komma hem....jag börjar bli hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar