tisdag 21 december 2010

Pyssel

Eftersom jag somnade i soffan igår och sov ett par timmar så blev det svårt att somna in då jag gick och la mig efter "Medium". Jag läste ut en bok jag lånat av mamma, "Den döende dektektiven" av Leif G.W Persson. Han skriver bra den där Leif. Sedan började jag lösa lite korsord och då klockan närmade sig 3 så somnade jag tillslut. Men kan säga som så att jag är dödstrött just nu.
    Julavslutningen för Benjis skola på Storsjöhallen var rolig att se. Några tjejer sjöng riktig bra. Så modiga de var.
    Sedan jag Danne och Dennis kom hem så har jag mest gått omkring och plockat lite här och där. Dammsög igenom hela soffan vilket inte var en dag för sent.
    Benji och en av hans klasskompisar var nyss här och fikade lite mellis innan de drog vidare till klasskompisen som inte bor långt härifrån. Det är så roligt att drar med sig kompisar då han slutar tidigt.
    I kväll blir det som sagt julpyssel på Ordenhuset i stan tillsammans med Anna, Kerstin och Helena. Tror jag ska ta med Benji oxå.
    I morgon kväll ska vi vara hos Janne och ha lite glöggmys. Benji stannar hemma med antingen Daniel eller så ska han fara och klä julgranen hos mamma och kanske sova där. Dennis och jag kanske stannar över hos Janne och Martin.
    På tal om Janne (Jeanette) så vill jag bara säga att jag tycker att hon är en super bra kompis. En av de närmaste jag har. Jag är så glad att jag haft med henne och genomfört saker tillsammans med henne som jag kanske aldrig tagit tag i annars. Högstadiet, Körkortet i Vilhelmina, gravid samtidigt och nu denna USKA utbildning vi påbörjat och förhoppningsvis kommer att avsluta tillsammans. Janne, du är verkligen en toppen kompis och en toppen människa på alla sätt och vis.

Det är något knas med applikationensom man lägger inbilder med i bloggen. Men hoppas den börjar fungera snart för jag har massa fina bilder att visa. Och förresten på tal om bilder DANIEL: Jag önskar mig oxå en ny kamera, en Canon G12. Tackar på förhand. Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar