tisdag 28 december 2010

Konsert!

Jag sitter och spånar lite på olika konserter som jag skulle kunna tänkas gå på. Man är ju ingen tonåring längre så att gå på vårrocken, höstrocken, korpnatta, eller kanske punkfest på galaxen eller hamnamagsinets konserter kanske inte är att tänka på. Jag vet inte ens om det finns sådant nu för tiden.  Så jag riktar in mig på att jag ska gå på "House of Metal" då det drar igång. Jag kollade deras sida idag för att undersöka lite vilka som spelar och om det verkligen är något för mig.
    Jag är ju inte någon riktig metallmetall fan utan lite mer kanske trashmetal faller mig in i smaken.......fast helt ärligt jag har ingen koll på vad alla de olika metallgenrerna är för något. Jag vet att jag gillar sådan musik som Bullet for my valentine och Volbeat, de kanske inte ens går under metal, ialla fall inte Volbeat kan jag tänka mig. Så jag kanske ska hålla mig till att använda mig utav den simplaste genrenamnet och det är ROCK och HÅRDROCK! Stämmer det? Skit sak samma. Jag vill lyssna på något som rockar skiten ur mig. Synd att Spotyfi laggar just nu annars hade jag satt mig in i vilka av banden som spelar på HoM.
    Skit sak samma.



Jag vill ha tips på bra musik......bring it!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar