tisdag 21 december 2010

Julavslutning

Idag är det julavslutning på Benjis skola.Jag ska dit och titta lite dör att jag lovat Benji. Jag ska tvinga med Daniel och Dennis oxå även fast de är ganska hängiga, men ni får det faktiskt lov att vara nog med att bara sitta hemma, de måste ut och få luft.
    Igår var jag och Dennis och hälsade på hos pojkarnas gudmor Anna. Hon hade bakat äckligt goda pepparkaksmuffins, jag tog två. Hennes mamma hade bakat krispiga och underbart goda "trådrullar" (mini punschrullar/dammsugare). Det var lunch. Vi var en sväng förbi på Creativ Lounge oxå. Och där finns det så mkt grejer man vill ha så att det tåras i ögonen på en. Det fanns några nya lotioner som fick mig att smälta och alla sjalar, å väskor, å smycken å hur mkt som helst.
Daniel om du läser det här så vill jag bla ha nedanstående produkter



Nä, nu ska jag styra upp oss litegranna. Vi hörs sedan


1 kommentar:

  1. Tack för igår gumman, det är så mysigt att ha er här!

    Vi ses i kväll!!

    Kram

    SvaraRadera