fredag 17 december 2010

Day 12- Whats in your bag



I min väska kan man hitta allt möjligt. Jag brukar stoppa ner grejer och tänka "Det här kan komma till användning". Det kan vara allt från penna och papper till tändvätska och en schweizerkniv. Till saken hör att det faktiskt brukar uppstå situationer ibland då man faktiskt kan behöva alla dessa grejer, men när det väl händer har jag glömt att jag faktiskt är förberedd.
    För tillfället så finns det ca 6 st små tuber med handkräm (vilket är helt underbart då mina händer gått in i den årliga eksemfasen),
    En gammal cacao burk med gammla knappar,
    Min börs,
    Dextrosol,
    En julklapp till Daniel
    Ett halsband,
    Näsdukar,
    Pennor,
    Nässpray,
    Hänglås med nycklar,
    Nagellack,
    Parfym,
    Nycklar till mina tillflyktsorter,
    Schweizerkniv (som mest hänger med av sentimentalvärde då den är från Erik. Min mamma konfiskerade den av mig då jag var i 15 års åldern då jag gömde den i min rygga för Eriks räkning.
    Plåster
    och en massa kvitton.,

Så det är vad som finns i min väska för tillfället. Men tro mig, det kan hamna väldigt konstiga saker där utemellan.........jag måste skaffa en större väska.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar