lördag 25 december 2010

Lugnet


Känns som att julfirande lyckades genomföras utan stress överhuvudtaget. Eller ja, jag var väl lite stressad över att jag sov mest hela förmiddagen.
    Pojkarna fick ju i vanlig ordning öppna var sin julklapp på morgonen. Dennis öppnade sitt Duplo Lego som han sedan roade sig med nästan hela dagen  (vilket var planen) och Benji fick ett PS3 spel från mormor som han ägnade sig åt hela dagen.
    Jag var så toktrött ett tag och det värkte i hela kroppen så jag tog mig en sparktur i samma veva som "Kalle" började på tv.
    Då morsan  kom så hade jag precis satt igång med att skala pären, och i samband med det var dags att äta så fick jag halsbränna vilket kan ha att göra med att jag ätit av min hemgjorda skitgoda fudge hela förmiddagen.
    Tomten kom vid 18:00 tiden och då var Benji ganska övervänt och dessutom när tomten väl kom så listade Benji ut att det var grannen. Dennis var för en gångskull inte speciellt brydd i tomten. Han var mer intresserad av att bygga med sitt Lego än att öppna julklapparna. Dessutom försökte han lyfta på tomtens skägg.
    Jag fick de bästa julklapparna iallafall.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar