onsdag 29 december 2010

Irina, Irina

Min klasskamrat Irina är en rätt speciell person. Att träffa henne varje dag i skolan är ganska påfrestande, framförallt för öronen, men det konstiga är att man saknar den där rösten då man inte får en dos Irina på länge. Jag och Janne for dit nu ikväll, först efter att Janne bjöd mig på gomiddag. När vi kom dit fick vi många kramar och JULKLAPPAR. Fick en jättebra hudlotion och dusch kräm. Irina gillar att ge bort. Jag gillar Irina.´
    Nyår firas inne i stan det här året, hos ingen mindre än Anna och Micke tillsammans med Helena och Emma plus jag, Danne och Dennis. Benji är som vanligt hos sin pappa den sidan av familjen. Det var längesedan jag firade Nyår med Benji nu. Eftersom familjen K inte firar jul men firar desto mer på nyårsafton så har det blivit en självklarhet att jag har Benji varje jul och dom har honom varje nyår efter som jag egentligen helst inte firar nyår, har aldrig gillat nyårsafton.
    Längtar tills det här jullovet är över så att jag får börja praktisera. Men jag MÅSTE fixa mina vaccinationer först känns det som, framförallt eftersom jag skall vara på en infektionsavdelning, för det där med Hepatit B och TBC kan ju vara värt att undvika till varje pris.
    Nu ska jag läsa min nya Pondus och sedan somna gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar