torsdag 23 december 2010

Julgranshelvete!

Igår var jag och Daniel och handlade nästan allt som skulle handlas inför jul. Vi ska ju fira jul här hos oss jag pojkarna, Daniel och mamma. Gammelmormor känner sig inte så sugen på att fira jul överhuruvtaget, men vi kanske svänger förbi henne och säger hej och ger henne en julklapp.
    Jag for till Janne igår kväll tillsammans med Dennis. Han och MArtin lekte hur bra som helst. Hos Janne och Metin fick jag träffa Eira som är en 1månadersliten flicka till en gammal klasskompis till mig. SÅ fin liten bebis och SÅ tok sugen jag blev på att få införskaffa mig en liten jänta.
    På tal om döttrar så fick vi ett julkort av Daniels dotter som bor i Sundsvall, hon är 6 år gammal och helt underbart vacker. Hon kommer att göra tjejerna gröna av avund och hon kommer att få vifta bort killarna som flugor. Om jag får en dotter så hoppas jag att hon blir lika vacker henne.
    Tillbaka till igår kväll, Den´nis vägrade såklart att sova, men efter att ha kämpat i några timmar med att hålla sig vaken i soffan tillsammans med mig metin och Janne så slockande han.  Vi drack glögg och tittade på film. Det var jätte mysigt, det var så lungt och avslappnande att jag somnade. Så roligt sällskap var jag.
    Dennis är så förtjust i Maritn att han mer elle rmindre bröt i hop i morse då vi skulle fara hem .
Idag så har jag gjort fudge. Just nu är dennis hos en komis och leker.
Och julgransjävulen ligger på golvet....


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar