fredag 17 december 2010

Konstnär

Dennis har börjat visa sina konstnärstalanger på sistonde.Det är roligt att se hur roligt han tycker att det är att rita, eller rättare sagt det är roligt att se honom rita då han ritar på papper och mycket mindre roligt att se honom rita på golvet, duken, bordet, alla dörrar i helahuset, diskmaskinen, ljusen, på sig själv, på mig, på Benji, på Pappa och på alla kläder.
    Idag gick vi över till mamma mest bara för att få nåt att göra. Vi gick dit innan henne och lagade lunch. Danne hade inte ens tagit av sig pyamasbyxorna.
    Vi har postat lite julkort och paket som vanligt i sista minuten känns det som.hoppas allt kommer fram i tid.
    Fick höra att mina "tack å adjö" muffinsar var goda och det var ju roligt att höra då de som sagt var lite höftade mått och lite andra ingridienser än vad det stod att det skulle vara.
    Just nu är jag så chokladsugen att jag nästan blir deprimerad. DET suger. Ska se om jag kan övertala Daniel att fara och handla nåt fredagsmys som är relativt nyttigt.
    Ciao
   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar