onsdag 30 mars 2011

Workin class hero!

Idag har vi suttit i skolan och försökt få lite pluggande gjort tills redovisningen i morgon. Vi lär oss om neuroser, jag lär mig ingenting förutom att jag antagligen lider av diverse neuroser bland annat tvångstankar och tvångshandlingar av lightversionen. Ibland kan det dock vara jobbigt men inte så mkt att det påverkar livet iallt för stor utsträckning. Men man kanske bör vara försiktig så man inte låter tankarna gå för långt eller drar på sig ÄNNU fler tvångstankar och handlingar. Nä, i morgon ska jag fan börja lägga nycklarna på bordet......tror jag....kanske....eller...............ja vi ser ju....ska försöka iallafall.
    Har jobbat sedan jag kom hem, eller jag hann sitta och lipa i soffan en stund innan jag var tvungen att traska iväg till arbetet. Åh, mina små pojkar jag hinner ju inte träffa er nåt, bara jobb jobb jobb.
    I morgon efter jobbet far Daniel till fjällen och kör skoter. Vissa har det bra. Men jag och pojkarna ksa ba ha de götta, fast fredagsmyset får de ha tillsammans med mormor för jag ska jobba till halv tio på kvällen.
    Jag ska försöka ta mig iväg på bio tillsammans med Benji på lördag, bara jag och han, Dennis får vara hos Anna och Micke.

1 kommentar:

  1. Längtar som fasiken till på lördag! Visst kan ni komma förbi en sväng innan/efter så jag får umgås lite med storkillen också?

    Kram

    SvaraRadera