lördag 26 mars 2011

Livet rullar på!

Har avklart första dagen på tredje arbetshelgen i rad, och tror ni inte på fan att det har varit strålande sol hela helgen. Nåväl, Danne och Dennis hade dragit igång en brasa på gården så att jag fick mig en grillad korvbit ute i solen. Det värmde.
    Dagen har varit lugn och det är skönt eftersom jag varit lite slö, trots att jag la mig samtidigt som Dennis igår, det vill säga 19:30, och fick sova till iallafall 06:15.
    I övrigt händer det inte sådär överdrivet mkt. Dannes första vecka som icke lastbilschaufför är avklarad. Jag tror han gillar att komma hem varje kväll. Våran första redovisning på Handikapp och Funktionsnedsättning är avklarad.  Jag har blivit ombedd att vara brudtärna och det är ju inte alla dagar man får det, det är ju sällan mina bästisar gifter sig........inte för att jag bad dom när jag gifte mig. Måste kanske gifta om mig så att familj och vänner får vara med. Fast vårat bröllop vi hade passade oss perfekt.
    Nä, nu ska jag jäsa med Dennis i soffan en stund  nu så här efter makens gourmè middag. han har fan blivit en jäkel på att laga mat han jag gifte mig med. Och folk tror inte folk går att tränas upp.........Men jag kan minnsan lära en gammal hunn å sitta, och jag behövde knappt anstränga mig alls.

/peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar