söndag 6 mars 2011

Lite sådär obekväm

Har börjat känna mig sådär obekväm i min kropp igen. Magen sväller, låren sväller, ansiktet sväller, ja, allt sväller samtidigt svullar jag så att det sväller mer. Men nu har jag iallafall lagt upp en matplan och det gör mig ganska lugn, så länge jag nu hålle rmig till den och kommer igång med lite lätt träning.
    Jag hatar att vara instängd i min egen kropp och jag hatar att jag är funtad på det viset att lätt bli tjockis.
    Förutom det så har jag en begynnande förkylning på intågande, det passar ju skit bra nu när jag ska jobba xktra på måndag. Men jag ska kurera och kurera. Trycka vitlök allt vad jag bara kan och dricka c-vitamin brus till frukost, lunch och middag.
    Dennis är jobbig på nätterna, han envisas med att komma till oss och sova. Han är ingen trevlig säng partner så han gärna hamnar lite kors och tvärs och karatesparkar oss hela nätterna. Daniel är oxå jobbig. Jag vill vara själv i sängen. Så jag kan bre ut mig och ligga kors och tvärs. Tror det är dags att införskaffa en ny säng a`la KINGSIZE.
    Idag ska vi till Leo`s lekland. Jag har tänkt att det är Daniel som får leka idag. Jag har varit där mest därför får jag frikort den här gången. På den tiden Dennis var liten bebis som bara sov hela tiden var det ju hur skönt som helst, då brukade jag sitta och surra och dricka kaffe med Maria medan Benji och Rasmus busade omkring.
    Nåväl, jag kan väl busa lite jag med, men jag törs fan inte klättra i ställningarna för antingen så fastnar jag väl eller så raserar jag hela stället.
 Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar