tisdag 1 mars 2011

Sunny day

Dennis har ätit intensivt på sin semla

Plötsligt händer det, Dennis a.ka Terrorist, sov fortfarande i sin säng då jag vaknade i morse. Även fast jag vaknade tidigt vaknade jag av mig själv och jag var utvilad. Jag fick till och med gå och väcka lill klumpen.
    Idag bjuds det på solsken, och jag är pigg, än så länge. Dennis ska på dagis, Benji har skola och jag ska fixa böcker till min skola. En har jag redan vet bara inte om den är aktuell.
    I morgon ska en kompis till Benji komma och då har jag tänkt att vi ska grilla korv ute på gården. Har tänkt den tanken under en längre period, har aldrig blivit av dock. Så läste jag i en bekants blogg att hon och hennes kompisar grillat ute på gården och så plev jag taggad utav bara den. Så fram med körven och en spade och bygg en grillplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar