fredag 11 mars 2011

Fuck you Gud!

Det kräker ner snö
Alltså seriöst. Hur tänkte vädergudarna nu? Jag blir ju deprimerad då jag ser detta skit här ute. Var är asfalten? Solen? Gruset och slasket?
    Idag ska jag jkobba en delad tur på Hemtjänsten. Jag hoppas jag blir tilldelad en bil. Annars blir jag olycklig tror jag.
    Luftlandet igår var toppen för kidsen.
    Jobbade kväll igår och barnen hade visst somnat ganska tidigt, vilket jag förstår med tanke på hur hårt de röjde på Luftlandet.
    Eftersom jag har glömt att köpa aceton flera dagar i rad nu så måste jag fylla på med nagellack på naglarna. man ska ju inte ha så mkt nagellack då man ska jobba inom vården. Tur det är lite lättare regler  inom hemtjänsten. På avdelning gick det nog inte alls skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar