torsdag 10 mars 2011

Host & Snörvel


I går var både en hemsk och bra dag. Den var mest hemsk för att jag var på så otroligt dåligt humör. Benji, Dennis och Nicke fick lida för det.
    Allt blev dock bättre då man fått städa och äta lite och framför allt då Martin och Janne komme förbi. Tnaken var att vi skulle fara på "Luftlandet" men när vi väl kom dit så var det så himla mkt ungar där att både Martin och Dennis skulle blivit mos inom lopper av 5 minuter.
    Vi lämnade kvar Benji på Luftlandet och for hem till oss och gjorde semlor.
Dennis terroriserade Martin. Benji kom hem ganska fort då alla kompisar åkt hem.
    Kände mig nöjd och duktig då jag hunnit göra iordning middag till dess att Maken komme hem. Det var bara för honom att plocka ut ur ugnen. Visst, det var världens enklaste grej att laga men ändå. Jag fungerar ju verkligen inte som man ska på hemmafrufronten.
    Skjutsade Benji till Maria och Rasmus. Väl där fick jag kika lite mer på småvalparna och tycka synd om stackars Arla som har ett skadat juver.
    Innan jag for tillbaka till Holmsund så for jag och spenderade några timmar med Garfield. Han låg läääänge på min mage och blev klappad, kliad och borstad. Min tröja som var svart blev vit av katthår då katten finaly kelat klart. Det är sannslöst vad han hårar. Dessutom är det sådant hår som är omöjligt att få bort. Jag måste ta dit super klisterrullar för i lägenheten finns det inga.
    Idag hoppas jag att det blir luftlandet för Dennis skull. Och Benji såklart, men han är hos Rasmus och leker för fullt så skulle nu dom inte lyckas komma hit såtror jag att han överlever.
    Nu ska jag trycka lite vitlök och c-vitamin då den där jäkla förkylningen börjar spöka igen

Ciao
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar