söndag 6 mars 2011

Fun day


Random bilder från dagen

Dagen börjad kl: 06:00 för att Dennis ville det. Sedan bar det av till Maxi där jag storhandlade frukt och ett nytt minneskort till kameran då den andra tydligen inte hittas av kameran.
    Sedan släppte Danne av mig på Haga där jag hängde med Garfield. Han var kelsjuk och hårig. Den katten hårar mer än någon annan katt. försöker borsta honom varje dag, ibland till och med flera gnger per dag men han släpper ändå ifrån sig massa hår. Ska kolla upp på internet om det finns någon kur för att bota håravfall hos katter........annars blire rakhyveln.;)
    Senare på Teg fick jag träffa Maria, Rasmus och nicklas småskruttar. Helvetet så söta dem var, så söta att man skulle kunna äta upp dem.
    Efter att ha snusat på valpar så for vi och överraskade Benji med att vi skulle fara till Leo`s Lekland. På Leo`smötte vi Danne, Dennis och Jonte. Ganska fort parkerade jag rumpan på en stol med en kopp kaffe och Maria. Pojkarna yrde runt på Leo`s.
    En del meningsskiljaktigheter dök upp bland pojkarna och man fick använda stränga rösten  då och då men tillslut så lekte dem bara fint med varandra.
 Dennis var det full fart på och han däckade ganska omgående i bilen då de lämnade Leo`s.
    Jag hängde med Garfield ett tag efter vi varit på Leo`s sedan bar det av hemmåt för att göra kebab i pitabröd. Kebab som för övrigt liktade och smakade blöt hund. INTE OK!
    Efter som jag ska arbeta (så nöjd att jag spricker) i morgon så blir det en rukigt tidig kväll för oss alla inblandade i familjen.

Haft en riktigt bra dag. Pojkarna har varit snälla och jag har fått surra sitta och surra med Maria.

Ciao



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar