fredag 4 mars 2011

Fredag

Kattkräket!
Jag och pojkarna gav upp redan innan klockan slagit 19:00 igår. Vi var trötta. Katten som försvann häromdagen återvände i natt. Katten har en förmåga att öppna ytterdörren själv så ibland när man kommer ner på morgonen kan man mötas av en iskall hall och dörr som står på vid gavel. Tur katten har hållit sig inne hela vintern, men nu verkar de vara dags att ge sig ut på rövartåg igen.
    Skulle kunnat strypt katten in natt dock. Dennis kom tultande med täcke och nalle och kurade i hop sig brevid mig i natt, visst det är jätte mysigt men Dennis vaknar av ingenting och somnar inte om jätte lätt. Så kommer katten och börjar klaga och hoppa i sängen och tigga mat. Sedan börjar han klösa allt vad han kan på sängen. Tur att Dennis inte vaknade. Men jag gatt ju kliva upp och ge aset mat så han skulle hålla igen truten.
    I natt låg vi med sovrumsdörrarna öppna så att om Benji blev orolig eller jag blev orolig över Benji så skulle vi kunna höra varandra lätt.
    Idag stormar det lite lätt ute. Vi ska inte göra många knop förutom att fara till Garfield och hänga lite med honom. Tror dock att jag ska lämna Dennis hos mamma så att Garfield inte behöver bli nervsjuk.

Förresten, on någon ids svara så undrar jag hur gammal ska man vara för att få egen dator? Personligen kan jag tycka att om man är 8 år så är man för ung både för mobil och dator, fast det kanske är jag som är stenålders? Hur gör ni?

1 kommentar:

  1. Jo jag skriver oftast varje dag :P
    Ska på ultraljud på måndag, ja vi ska kolla va de blir, jimmie ville inte kolla först, men ja är så nyfiken va mej så efter mycke om och men lyckades ja övertala han :D går in i vecka 19 på måndag, jo magen börjar synas rätt väl :P Kan inte stänga jackan längre :P

    SvaraRadera