fredag 11 mars 2011

Giv mig styrka

Idag har jag plumsat omkring i snö som gått en ungefär upp till armhålorna.
Hos brukarna har jag lämnat efter mig blöta fotavtryck på golven.
Daniel hämtar as we speak förhoppningsvis en traktor så det blir lätt att skotta gården idag. Fast jag vet inte varför jag bryr mig, jag slipper hur som helst.
Har legat i soffan och tittat på den där serien "Legend of the Seeker" och insett att jag är lite kär i den där tok snygga blonda bruden.
Snore rinn ur näsan och halsen kliar. Jag gnäller och beklagar mig över än det ena än det andra, men borde ju egentligen va glad över att vi inte befinner oss i samma sits som de i Japan.
Hängde hellre på Leo`s Lekland än här eller på jobb just nu.
Funderar på om min man skulle komma hem om jag ringde och var ledsen och behövde en kram.
Håller tummarna och hoppas att snön slutar komma för i vinter och tt det som nu kommit smälter bort omgående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar