måndag 7 mars 2011

Nästan lycklig på riktigt.

Solen strålar och och det blåser inte alls som det brukar. Barnen kunde inte fått bättre start på sportlovet, om de fått vara ledig det vill säga. Jag fick ju som sagt var arbeta idag. Jag fick använda mig utav cykeln vilket har lett till en hel del motion, strålande humör och en ond bak. Cykeln får nog vila ett tag framöver, iallafall om min bak får bestämma.
    Eftersom det är så fantastiskt väder så har jag bett maken att ficka hem lite ved så att vi kan grilla körv ute på gården i eftermiddag. Idag är jag förävrigt lite xktra kär i han jag är gift med efter att ha haft en spännande dröm. Det är tur och otur för honom att mitt humör styrs så mkt efter vad jag drömt. Härom natten drömde jag att han gjorde dumma saker och gick omkring och var förbannad på honom nästan hela dagen för att han varit en tölp i mina drömmar.
    Nu ska jag hämta kidsen från skola och dagis. Ska bara äta lite och vila rumpan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar