tisdag 31 januari 2012

Isn`t she lovley!?

Meja, ditt leende får mitt hjärta att smälta.


    Jahapp, så var man gräsänka igen och bara två av tre barn är hemma. Dennis fick följa med pappsen på tur i lastbilen i gårkväll.
    Själv är jag trött, som vanligt skall tilläggas. Längtar efter asfalt, värme och sol. För att inte tala om att få sova hela nätter.
    På torsdag ska jag till kvinnokliniken i hopp om att få strata en utredning om jag har Endometrios eller inte. Det är inte en farlig sjukdom i sig men den är besvärande och det är jobbigt att inte veta om det är just det eller om det är nåt annat som spökar.
    I övrigt har jag inte så mkt att tillägga just nu. Saker som jag ska försöka se framemot under denna VT är fest, pulkaåkning, Iphone, hänga med mina bästisar, hänga på BVC, påsk, bröllopsdag, träning, tv-spelande med Benji, och ta upp lite läsning.
    Har ju försökt övertala Daniel att vi ska fara och se Rammstein den 17/2 andra men han var inte lika sugen som jag. Jag brukar ju ställa upp då han är sugen....(det där kan man ju tolka som man vill)
    Nu ska dricka lite kaffe och försöka underhålla Meja. Meja som förövrigt haft ruskigt ont i sin lilla mage i natt. Det är sällan jag står helt handfallen då hon gråter, jag brukar i regel alltid veta vad det sitter i och vad jag ska göra, men i natt har jag bara stått och desperat tänkt "Vad FAN ska jag göra, akuten eller?" Till slut hittade jag en temporär lösning till vad jag trodde var problemet och hon somnade om till slut.



   

2 kommentarer:

  1. Alltså min dag har varit småpissig men Mejas ögon och leende hjälper mot allt. Nu är jag glad och nästa gång jag är nere ska jag kika på dessa bilder hihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, ja hon kan få en att må toppen då man är på botten!

      Radera