fredag 6 januari 2012

Framsteg

Dennis har börjat bli lättare att lägga igen..tvi, tvi, tvi, peppar, peppar, ta i trä. Han har lugnat ner sig i övrigt oxå kan jag tycka. Nu får vi hoppas att det håller i sig.

I övrigt har jag försökt börja det nya året med en sundare livsstil och än så länge känns det ganska bra. Det gäller dock bara att få in motionen i det hela. Väntar bara på att hälsporren ska bli lite bättre.

Idag funderar vi på vad vi ska hitta på. Det var ruskigt nära att vi följde med Sara m familj till Paradisbadet i Övik. Jag var inte tok taggad då det innebär att jag måste visa mig naken för massa folk i duschen, dessutom har jag ingen baddräkt, men det finns ju iofs alternativ. Fatta vad sjukt att jag hellre står över att hitta på något roligt tillsammans med barnen bara för att jag är rädd för att visa min fantastiska kroppshydda för någon. SKÄMMES på mig! Hade bara Danne varit lite mer övertalande så hade vi varit i Övik NU.

Danne vill fortfarande hitta på nåt, riktigt vad vet han dock inte. Jag har kommit med massor av förslag, eller iallafall två. Det enda Danne kommit med var att vi skulle gå till kyrkan!?!

Det lär visa sig vad som händer, en sak är dock säker, julen skall ut ur huset idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar