måndag 30 januari 2012

Magsjuka?

    Sitter här och nu och funderar på om jag har magsjuka eller inte. Tror iofs inte det då vissa "symptom" har kommit och gått i flera veckor nu. Lite bekymmrande är det dock.
    Hade för mig att det är över ett år sedan jag haft magsjuka men när jag läste igenom ett par gamla blogginlägg så visade det sig att jag har haft det iallafall 2 gånger till förra året. Sist var ju här efter jul. Hur kunde jag glömma det? Kanske för att det inte var så allvarligt.
    Jeppe har farit "hem" igen, känns lite tråkigt. Han är en bra kille Jeppe. Men Benji har kommit hem igen och det är ju skönt. Vi spelade Halo igår tillsammans, men han är så tråkig att spela med för han gör ju inte som JAG vill göra.
    Cissi och lilla Hanna var förbi i går oxå och fördrev tiden lite tillsammans med oss. Hanna är bara 3 dagar äldre än Meja men är säkert 2 månader före i utvecklingen.  Tänk att barn kan vara så olika.  Tänk så olika mina tre barn är.
    Ska försöka rycka upp mig och bege mig in till stan för att fixa skidor åt Benji. Eller iallafall pjäxor. Dennis skulle behöva ett par skidor oxå...och jag.....och Danne. Tror dock inte att Danne är sådär överdrivet sugen på att ge sig ut i nå skidspår tillsammans med oss. Tänk om vi hade haft Charlie kvar, han hade älskat att springa runt skidspåret.

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar