måndag 16 januari 2012

Samlade

    Äntligen hela familjen samlad. Benji har varit hos sin far halva veckan men nu är han på plats igen. Det första jag gör, mer eller mindre, är att få honom att börja gråta då jag i ett försök att busa till det lite med nästan bryter armen av honom, eller, HAN tyckte att jag bröt armen av honom jag tyckte väl kanske att han tog i lite. Note to my self: Bryt inte armarna av dina barn.
    Meja har sovit mer eller mindre hela natten och det känns ju skita bra måste jag säg. Nu är det bara jag som måste försöka ta mig upp på morgonen. Jag skulle vilja ha en sådan där lampa som gör det ljust när i samma veva som klockan ringer.
    Sitter här vid frukostbordet med Benji och Dennis och önskar att dom bara kunde sitta stilla på deras små rumpor och låta maten tysta munnen. . Mitt morgonhumör är väl inte riktigt att leka med för tillfälligt.
    Nu ska jag se till att kidesn klär sig så vi kan bege oss till dagis och skola och allt vad det innebär.
    Vad jag nu ska hitta på under dagen borde ju egentligen inte vara några problem att lista ut men det här med städning och rensning är fortfarande riktigt jäkla tråkigt så det återstår att se vad som händer.
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar