lördag 30 juli 2011

Sovmorgon

Igår kväll så släppte den värsta ångesten och det var så skönt. Jag har kunnat sova hela natten ändå fram till kl var 6.30, tror inte ens att jag varit och kissat.  

Jag och Benji är ensama i helgen då Danne tog Jeppe och Dennis till Kålaboda. Det är ganska skönt men samtidigt jobbigt och ovant att vara utan Dennis. Jag saknar honom så att det gör ont. Och att sova själv i sängen är oxå jävligt ovant sedan Daniel bytt jobb och sover hemma alla nätter. Snacka om att man är en vanemänniska. Så skulle jag verkligen behövt lite bärkraft här hemma då vi ska göra om lite i Benji rum.

Solen strålar och planerna än så länge är att olja in mig med sololja och hänga tvätt. Borde fortsätta röja hemma och förbereda inför minis ankomst men den mesta energi jag har går åt till att hålla humöret uppe just nu.  
  
Tack mina fina vänner som med stort tålamod lyssnar och bara finns där.       

Vattenloppor är ju ett jävla otyg.  Det kliar som satan och man ser ut som en vandrande prick. Tycker synd om Benji som är biten över hela kroppen, men det verkar inte bekomma honom speciellt mkt. 

Nä, nu ska jag upp och dricka lite nyponsoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar