tisdag 26 juli 2011

Hemsk människa

Jag måste ha varit, eller rent av kanske fortfarande är, en hemsk människa som jämt och ständigt möter stora motgångar i livet.          
 
Har jag mig själv att skylla? Det måste vara så.                 
Jag måste ju vara inne på fel spår i livet, det är kanske inte tänkt att jag ska försöka eftersträva tryggheten i svenssonlivet, det är kanske inte tänkt att jag ska söka trygghet överhuvudtaget.                     
Någonting gör jag ju iallafall fel, jag önskar att någon kunde tala om för mig vad det är jag gör som är fel. 
 
Hur som helst orkar man inte allt för mkt, tur jag har mina ljus, Benji, Dennis. och bebisen som gör att man faktiskt hittar någon sorts ork att rycka upp sig.     
 
Nä. Nu gäller det att bita ihop och förlika sig med att jag antagligen får vad jag förtjänar. . .  
 
Om livet ändå ska knulla mig i röven jämt och ständig så är det väl lika bra att jag fortsättningsvis börjar betee mig än mer där efter.      
  
Hämnd ljuva hämnd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar