onsdag 27 juli 2011

Omkull

I morse gick det inte att bita ihop. Tårarna sprutade och jag förlorade all självkontroll, ja bröt ihop totalt. "Hellre bita ihop än att bryta ihop" sägs det ju, tyvärr lyckades jag inte riktigt med det. Efter mitt psykbryt plockade jag ihop mig och vilade en stund, men hela dagen har jag gått omkring som ett vrak.    
 
På toppen av allt elände så köpte jag en klänning igår som var så tunn, sval och lätt, kändes nästan som man var naken. . . . . Och tydligen såg det oxå ut som det. Klänningen var nämligen genomskinlig.  Men den bjuder jag på. Är så varm och svettig att lite svalt genomskinligt tyg är nödvändigt även om jag blir uttittad på stan. Jag är ju gravid så inga regler eller lagar gäller ju mig.         
Längtar extra mkt efter mini jr just nu. . . Nu vill jag börja leva igen.                  
Ska se på "Livet på bb" om det nu går ikväll, sedan ska jag lägga mig och läsa mer om hur man föder barn.   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar