torsdag 15 mars 2012

Surfitta och Gubbjävul!

    Fick just ett mindre utbrott för att den där jag gifte mig kallade mig för surfitta efter han trott att jag lagt på luren! När jag sedan ringde upp för att påpeka lite försiktigt och försynt att så säger man väl inte om sin fru, mor till sina barn så passade jag oxå på att fråga om hans vänner oxå sa så om sina fruar/flickvänner bakom ryggen på dem, och enligt Daniel Moberg är det inte ovanligt att det förkommer då och då.
Sedan tyckte väl han att jag skulle väl inte bli så jävla upprörd efter som jag i ett sms tidigare under dagen hade bett honom "bita ihop och hålla käften, gubbjävul". Men det är ju inte alls samma sak kan jag tycka. Det är ju en HELT annan sak om vi fruar och flickvänner säger fula saker om våra män, framförallt om vi gör det bakom ryggen på dem. ....för då är det ju oftast befogat. Am I right or what?
Nä, jag är minnsan ingen surfitta, eller jag var iallafall inte det innan jag hörde att han tyckte att jag var det. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra, ska jag låta honom känna hur det känns när jag är surfitta på riktigt eller ska jag vara världens tuttinuttigaste fru ever så att han kanske får lite dåligt samvete.  Ja, vi ser ju var jag är på för humör när han väl landar här hemma.
    Jag ska på mitt första BodyCombat pass ikväll så jag kanske ska spara alla agressioner till dess och bara ladda ur järnet där.

Surfittan och Gubbjävulen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar