fredag 2 mars 2012

När det sakta smyger sig på

    Har kommit igång med träningen och far mer än varannan dag. Har hunnit prova på BodyPump, CXworks, och Activio, förutom det har jag hängt på gymmet lite. Det jag gillat bäst är Activio som är spinning och ev BodyPumpen. MEN såklart då man väl börjat komma igång så blir man ju sjuk. Eller sjuk och sjuk, men jag har en förkylning som nu sakta har smygit sig på mig i ett par dagar. I dag är det fredag och det tänkte jag ha som vilodag. Har bokat in ett par pass i morgon men får se hur jag känner mig. Ev så blir det bara lite kondition.
    Häromdagen hade Refused en smygspelning på Scharinska. Skit oxå. Jag hade gärna velat vara där. Men jag hoppas dom spelar igen i Umeå innan de drar ut på turne, annars blir det ju att ta sig till Göteborg på Way Out West för att se dem.
    Drack kaffe med brorsan igår, det var trevligt. Sällan man träffar honom. Ungefär lika ofta som syrran men hon bor trots allt i Storuman. Sedan testade jag att ta han om 4 barn som var under 5 år gammal varav två var under ett år, på det kom Benji hem med kompis.
    Solen skiner idag, ska kanske in till stan och träffa Anna. Får se i vilket skick hon är i efter hennes farande och flängande.

Känn mig lite tom och apatisk just nu,

ciao


Over and ut
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar