söndag 25 mars 2012

Krogen, Krogen!

Jag och "Tata"

    I dag är jag bakis, men på ett sådant där mysbakis-sätt. Jag mår inte illa och det är underbart, jag har nästan alltid varit en sådan där som jämt och ständigt skall kräkas dagen efter då jag har varit ute på krogen. Idag har jag oxå struntat i allt vad kalorier och träning är, jag känner helt enkelt att vissa dagar så får man släppa efter på reglerna litetgrann och då kan man ju tycka att en bakisdag är perfekta tillfället.
    Jag har riktigt trevlig och allt vad det innebär igår. Mest trevligt hade jag hemma hos Emma och Sofia tillsammans med resten av tjejorna. Ett gäng härliga tjejer som gjorde min kväll. Visst jag blev lite full, och visst pratade man kanske lite för mkt och visst kanske man skämde ut sig lite för folk man inte känner men you know what, I don really give a f***!
    Fick sova ut lite i morse oxå vilket inte hör till det normala.Fast jag får iallafall sova längre på morgonen än min make som jämt är uppe före ottan vare sig han vill eller inte.
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar