torsdag 8 mars 2012

Livet är bra!

    Har fått känna på att arbeta lite både igår och idag. Har till och med förhoppningsvis lyckats knipa åt mig en arbetshelg i månaden. Känns bra att få jobba, känns lite som en hobby vid sidan av familjen. Träffa folk, känna sig lite stressad och få göra lite hjärndöda momentarbeten, eller terapi kanske man ska kalla det för.
    Jag har fortsatt med träningen oxå, det känns otroligt skönt. Nåt som känns ännu skänare är att jag lyckats släppa vågen oxå. Det är farligt när jag låter den styra mitt välmående. Jag kom just under 100 kgstrecket och bestämde mig att näe, nu får det jävlar mig vara nog. har märkt att även fast jag börjat träna och äta så äter jag för lite för att orka med att träna som jag vill. Så jag måste öka matintagen ytterligare.

    Idag har Anna och kerstin passat Mejsan medan jag jobbat. Hon hade varit hur snäll som helst. Känns skönt. Och det kändes skönt att lämna henne till dom då jag vet att hon är i tryggt förvar. Jag litar på dem till 100%. Kerstin är som en bonusmamma och Anna som min syster.

    Nu har jag duschat bort grill-, tortilla-, och svettlukten. Dags att krypa ner i sänghalmen tillsammans med maken. Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar