lördag 3 december 2011

Why, man, why`??

    Ja fy fan säger jag bara vilken jävla natt jag varit med om. Känner mig som en spillra av mitt forna jag kan man lugnt säga.
    Danne iväg på julbord med sina jobbarkompisar och Dennis bestämmer sig för att vara sitt allra värsta jag. Gud vad vi bråkade innan jag tillslut fick honom i sin säng, samtidigt som Meja ligger med, vad som är hennes livs första feber, och jag kan inte ta hand om henne för att Dennis jävlas.
     Jag som hade tänkt titta på massa serier men jag var helt färdig så jag la mig att sova.
    Vaknade nån timma senare av att gallstensanfall var i görningen så jag skyndade att hitta rätt på medicinen och hoppades att det skulle hejda anfallet, vilket det så klart inte gjorde. Ett fullskaligt anfall satte igång och jag ångrade bittert att jag inte hämtat ut den starkare medicinen tidigare samma dag då jag var på apotket.             Meja vaknade såklart då det var som värst och började gråta, kämpa sig till henne, försöka trösta medan man själv anar att döden står och flåsar en i nacken, men hon somnade om och jag sprang in på toaletten och kräktes å hade mig.
    Dennis vaknar och kommer till mig i sängen medan anfallet klingar av. Frossan tar över och krampen fortsätter men dock inte lika farligt så vi slumrar in......OCH DÅ faller han jag gifte mig med in genom ytterdörren tillsammans med vad som lät som en hel hord av karlar. Really Danne, efterfest.....? Hos oss?
    Jag fick så klart damp av en mängd olika anledningar så jag börja skrika och gorma att han och hans gäng skulle jävlar i mig ut och att det var inte lönt att han kom tillbaks.
    Idag ångrar jag mig då jag verkligen hade behövt ha Danne här så han tog Dennis så jag fick sova lite.
    Anfallet fortsatte och jag kräktes.....denna gång i handfatet vilket inte var det smartaste jag gjort i mitt liv. Sedan kröp jag ner i sängen med Dennis och somnade och sov otroligt lätt och vaknar hela tiden av att Dennis ligger och tokhostar. Kändes som man aldrig lagt sig då Dennis klev upp i morse.
    Jag och Dennis for till Strömpilen för att gå på Apoteket och Busplaneten. Det var ett helvete att vara på apoteket tillsammans med lillDennis som såklart for omkring som ett jehu utan att bekymra sig det minsta vidare det var folk i hans väg eller på vad hans hysteriska mamma stod och gormade om. När jag väl var färdig var Dennis såklart försvunnen men jag hittade honom halvvägs till Busplaneten.
    Dennis lekte i några timmar sedan fick jag med mig honom hem till min kära mamma som lagat middag.
    Nu har jag garderat mig med medicin och allt vad det innebär och Dennis får fan göra precis vad han vill ikväll för jag orkar inte bråka med honom.
 Vi som skulle ha barnvakt till Dennis och bo på hotell i Uppsala. Medan Danne skulle ägna sig åt sitt skulle ju jag å Meja gå på IKEA och BR Leksaker. It just wasn`t ment to bee.

Nu är det ju så här att jag tycker fruktansvärt synd om mig och kräver att ni oxå ska göra det. Just so u know!


   
   

2 kommentarer:

  1. Men gumman, varför ringde du inte? Jag hade kunnat ta lillkillen!!!!!

    SvaraRadera
  2. Men helt seriöst, det där med anfallen måste dom göra nått åt! Operera bort skiten eller nått, så där kan du ju inte ha det!
    Lider med dig!

    SvaraRadera