onsdag 28 december 2011

Sjuklingar

Vi är inte allt för friska här i villa del Backlund/Moberg`s. En lindrig släng av magsjuka drabbade mig plusen lindrig förkylning. Meja och Dennis är tokförkylda med massa feber på det. Till och med Benji är lite snuvig.
    Det är ju tippetifuckingtopp.
    Vi hoppas dock på att bli friska och fått huset sanerat tills nyårsafton.
   
    Ja, det händer i inte så mkt här hemma just nu. Allt går som i moll och jag känner att det enda jag längtar efter är att det nya året skall börja. Att man åter igen får känna att det är dags för nya tag. Att jag/vi ska få ordning på Dennis och Mejas rutiner och att jag ska kunna göra nåt mig själv.

Näe, nu ska jag preppa mig så jag slipper vakna upp med gallstensanfall IGEN.... det är ju så jävla synd o mig så att det nästan tåras i ögonen på alla runt om mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar