onsdag 14 december 2011

En härlig dag på stan med Dennis.......eller?

Dennis min lilla "PITA" 

Dennis fick psykbryt inne på  Åhlens idag. Jag och han som skulle ha lite egentid med varandra och ha det mysigt på stan. Vi skulle handla julklappar till syskonen från Dennis och så skulle vi luncha och fika tillsammans. Bara jag och han. Det började bra iallafall, han drog iväg ett par gånger d¨å jag stod inne på Stadium för att byta ett par täckbyxor till Benji. Sedan började han springa fel håll i rulltrappan. När jag var inne på HM för att köpa en jacka så försvann han och jag fann honom utanför HM där A-lagar Camilla stod och lattjade med honom och trodde att han tappat bort sin mamma.
    Sedan fick vi in på Åhlens för att köpa julklappar.......ja ni kan ju alla säkert förstå att då det var dags att gå från leksaksavdelning så bröt helvetet lös. Han skrek så att alla i hela butiken stannade upp och tittade på oss, han slog mig, han knuffade mig och han gick bärsärkagång utan dess like. Jag tog det så lugnt jag kunde....räknade till 10 ca 35 gånger. Jag ställde mig i kö för att betala medan Dennis sprang omkring och skrek och grinade som en idiot. Jag låtsades att det var någon annans barn tills jag märkte att det samlades folk runt honom och att personalen hade tillkallats för att leta reda på den hysteriska ungens föräldrar.
-Han är med mig, det är lugnt, jag har FULL kontroll........(det hade jag inte)

Jag ska inte gå in på vad som hände efter det att vi lämnade butiken, det kan bokstavligen kosta mig flera tusen om jag berättar va som hände och det har jag fan inte råd med just nu.


Dennis kommer inte att få följa med på stan på några år framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar