lördag 10 december 2011

Nära psyket

Idag har det varit nära att brista, vet att det är mkt gnäll just nu men shit the fucking same.

Bara nyss var ju allt tippeditopp och allt var ju som en dans på rosor. Barnen var perfekta, maken skötsam jag skötte mitt jobb som  hemmafru. Helt plötsligt är allt upp och ner. Dennis är som en vild diktator som helt seriöst tror att han kan styra hemmet och familjen precis hur han vill vilket gör mitt liv till en lång maktkamp eftersom det är ju faktiskt JAG som bestämmer. Nä, nog krävs det lite mer än en 3 1/2 åring för att jag ska kliva av tronen......nog för att han är nära på att skicka mig till psyket, men ska jag dit ska jag fan ta med honom i fallet. Let the best boss winn Dennis....

Och bara för att jag är upptagen i min kamp mot Dennis tror visst resten av familjens medlemmar att det är fritt fram att leva loppan, till och med kattjävulen har börjar ta sig friheter. 

Nä, nu är det jag som tar kontroll......iallafall tills i morgon då jag vaknar och måste stora upp.

God natt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar