måndag 2 april 2012

Att känna lugnet på måndagar

Vet inte hur det är med er, men jag blir lite stressad och ofokuserad på helgerna och på något sätt känner jag åter energin då en ny vecka startar.
Idag när jag något bitter plumsade ut i snön och började skotta så dök grannfrun Isabelle helt plötsligt upp som en solstråle och erbjöd dig att hjälpa till. Helt plötsligt var det inte så jävla tråkigt att skotta längre. Hon är jämt så go å glad så det är svårt att fortsätta vara bitter då hon dyker upp. På det så har hon uppdaterat min garderob, så jag behöver typ inte köpa så mkt nya kläder för tillfället. Jag fick det bäst.
Att sedan spendera kvalitetstid tillsammans med några av de skönaste tjejerna i stan hela eftermiddagen gjorde inte min dag sämre.
Efter en tur på Maxi avrundades dagen med träning tillsammans med den andra härliga grannfrun. Träningen gick dock sisådär då magen var uppsvälld och höften värkte. Det är så tråkigt och man blir så nedslagen då det inte går som man planerat. Jag gillar verkligen att springa på löpbandet och när det inte fungerar som det ska blir hela träningspasset lidande.
Snart kommer Peppe upp och vi far till fjällen. Lyckades till slut övertala Benji att följa med. Det ska bli trevligt.


Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar