lördag 14 april 2012

Att inte orka när man måste orka!

Fy fan, vilken vecka. Jag borde egentligen ringt och sagt att jag inte kan jobba i helgen så jag fick passa på att vila ut ordentligt nu då Danne är hemma. Är inte alls på topp, fortfarande lock för öronen, hosta, ögoninflammation i båda ögonen numer.
    Har inte kunnat sova så bra i natt. Hostmedicinen gör att jag får konstiga drömmar och att det känns som att man halvsover hela natten. Meja har vaknat en massa gånger på det. Gnäll, gnäll och åter gnäll.
    Såg "Insidious" igår och den var ju totalt jävla värdelös, lite lovande i början men den spårade ut helt och hållet mot slutet, jag är SÅ besviken. Jag vill ju bli rädd av en film någongång.

    Nä hörrni mina vänner, nu ska jag hinka i mig massa kaffae och hoppas att det gör susen och hoppas på att min arbetsdag trots att jag täänker att den ska bli lugn samtidigt skall gå väldans fort.

Peac out //// Two Eye Red!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar