torsdag 17 november 2011

En gång i tiden.....

Hej kära blogg. 
Jag är ju inte den som uppdaterar ofta nu för tiden. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. 
Meja växer som hon skall och hon är en riktig mysig liten bebis, hon säger inte mkt så länge hon får uppmärksamhet och är mätt i magen. 
    Dennis har hamnat i en jobbig period just nu. Det är många konflikter varje dag. Det är svårt att hantera Dennis på ett pedagogiskt sätt, det blir mkt skrik och skäll och ibland säger man saker man verkligen inte borde säga. Har bett om hjälp att hitta mer pedagogiska sätt att hantera denna nya situation som uppkommit. 
 Benji är jätte duktig i skolan och hemma för den delen. Han är så himla fin och snäll och jag fattar inte hur jag kan förtjäna så underbara barn som jag har. Tre helt olika individer som hela tiden säger och gör så mkt intressanta och roliga saker.
  Dannemannen är så bra med barnen, visst har han hett temperament och hettar ibland men jag känner att vi är ganska duktiga på att kyla ner varandra. Han tar med sig Dennis i lastbilen då och då eftersom att Dennis älskar lastbilar och allt som ha med det att göra.
    Just nu närmar det sig jul men novembermånad är en månad fullspäckad med födelsedagar och andra festligheter. November innehåller oxå sorg då det är den månad som min gamle vän Erik gick bort i. 
    Hur som helst, nu ska jag hjälpa Benji med läxan sedan skall han till sin far.
    Ska försöka skriva lite mer intressant sedan....OM det nu mot all förmodan skulle hända något intressant.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar