fredag 25 november 2011

High School flashback

Jag skvallar, som många andra, framförallt som många här i Holmsund. Jag kan snacka massa skit om folk oxå för den delen likt många andra. Och jag kan hålla hemligheter. En sak jag dock inte gör idagsläget är att ljuga och jag står för det jag säger och oftast, inte alltid, säger jag det jag tycker till just personen i fråga.

Fick dock tidigare idag höra att några gamla skolkompisar kommit fram till OCH delat med sig av till andra att jag inte går att lita på och att jag dessutom är en lögnare.  Det kändes plötsligt som att man först till högstadiet igen.

Det som dock känns skönt är att jag trots en viss irritation inte orkar lägga ner allt för mkt energi på det då det handlar om människor jag inte har så mkt värde i. Men kan bli lite förundrad över hur vissa verkar vara fast i gamla banor.

Mina riktiga vänner känner mig och det är egentligen bara deras åsikt om mig jag bryr mig om därför tänker jag inte gräva i det här något mer. Vi ser väl om det dyker upp nåt mer som kräver ett kraftigare åttagande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar