måndag 28 november 2011

Glöggmys med vännerna

Sitter och trycker i mig mörk choklad med pistagenötter i. Har försökt skapa någon sorts julstämning här hemma men det går lite trögt. Måste skälla på "gamla" Hanna som inte tvättade juldukarna eller paketerat allt på ett vettigt sätt så att man hittar det man ska.

I morgon kommer några tjejkompisar (Anna, Helle, Janne och ev Sara). Glögg, brädspel och lite götta att snaska på.

Köpte en kökssoffa av Jannes mamma som jag vill ha hem NUUUU, men jag måste vänta för att vi inte hade någe släp.

Nu ska jag kolla senaste "THe Walking Dead" och ev senaste "Dexter" om jag orkar.
i morgon ska Meja få sina första vaccinationssprutor vilket jag inte ser framemot, tur att JAG får tröstäta gofika hos Maria efteråt.....hur fan jag ska kompensera Meja för lidandet vet jag inte riktigt.


Tack  godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar