fredag 18 november 2011

Fridag

Äntligen fredag, fast jag har haft fredag sedan igår så jag fortsätter bara myset.  idag har jag varit hemma och myst med barnen minus Benji som är i skolan. Jag har vågat håret och funderar ännu en gång om man inte skulle ta å permanenta håret lite, jag tycker ju lockar är så fint.
    Ska fara in till stan tillsammans med Dennis och Meja för att hämta Daniel och fara för att handla lite på Maxi. Så jag ska skriva en inköpslista. Bävar för att fara och handla tillsammans med Dennis nu när han är lite skev sådär, vill ju ta det lugnt och dola på i lugn och ro, men i regel blir det ett stort stressmoment.
   Tänkte passa på att gnälla lite på mina fysiska brister oxå, gallan gör sig påminnd lite då och då, inga värstinganfall som tur vad. Hälsporren däremot blir bara värre och värre. Men det är väl mitt eget fel helt enkelt, jag är för tung och för att hälen ska bli bättre måste jag gå ner i vikt, vilket verkar väldigt svårt just nu. Men snart ska jag ta i tu med den igen.............(för femhundraelftegången).
    Nu ska jag umgås med sonen som just kom hem från skolan en stund innan han far till sin pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar