lördag 6 augusti 2011

Under ytan

Åh vad jag känner mig krasslig. Känns som det ligger en förkylning och bara väntar på att få bryta ut men ingenting händer. Har haft mkt sammandragningar och ont på än det ena än det andra sättet i magen. Kroppen är helt färdig. Jag är helt färdig.

Var förbi hos min mor och såg "Svinalängorna". Jag har ju inte läst boken men jag tippar på att den är mkt bättre än filmen.  Visst den var gripande och sorglig men jag blev inte "fångad".     

Den senaste veckan har jag avklarat de tre romanerna jag köpte som Katarina Janouch skrivit om barnmorskan Cecilia Lund. Måste säga att det var pengar och tid kastad i sjön.  Just nu har jag Ozzy's självbiografi att se framemot.

Nä en dusch och borsta tänderna så jag orkar ta mig igenom morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar