söndag 21 augusti 2011

Nu kommer dom

C blev igångsatt i onsdags och igår kväll fick dom en liten flicka. Jag längtar tills man får höra om hur allt gått. Idag ska J in och bli igångsatt. Båda tjejerna har gått över tiden drygt 2 veckor.  Jag hoppas att jag slipper gå över så länge, jag hoppas jag slipper gå över alls. Men jag försöker räkna med det, trots att det är svårt. Varenda magknip hoppas jag ska vara starten på förlossningen, varje gång jag tar i lite xtra så hoppas jag att vattnet skall gå. Funderar efter slemproppar och alla andra tecken man kan men ingenting händer.
 
I natt har jag sovit dåligt, dels pga att Daniel låg och läste samt käkade godis med prasselpapper dels för att jag hade så ont i ryggen av allt sittande igår. Först så satt jag på en stol i två timmar på busplaneten tillsammans med Daniel och grannarna, sedan satt jag i några timmar hos grannarna efter vi grillat och sedan kom Helena och hennes nye kavaljer och hälsade på ett par timmar. Så en hel del sittande resulterade i en ischiasnerv i kläm som ledde till att jag blev Agda 95bast i behov av rullator.

Idag ska jag köra Benji till hans pappa. Han skall dock bara vara där över dagen. Benji har som vanligt blivit besatt av nåt jäkla dataspel som han tjatas om helst varenda vakna minut. Gud vad jag önskade att han hade andra intressen än spel och lego. Jag har försökt att styra in honom på andra grejer men han tycker inte det varit särskilt intressant.  
Idag ska jag försöka putsa fönstren, det behövs kan jag säga.  Och jag måste fortsatta operation rensning av skräp i huset oxå. Många bäckar små.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar