torsdag 4 augusti 2011

Samvetet

Har riktigt dåligt samvete över Dennis just nu. Vi har inte varit ute på hela dagen nästan. Jag har varit så trött och haft så ont i ryggen.

Danne hämtade barnvagnen igår så jag har roat mig med att pussla ihop den. Nu har jag ställt ut den på gården så att den får lufta av sig då den luktade så ny att man fick ont i huvudet. Jag har oxå tvättat kläder och tyget i babyskyddet som nu hänger ute på tork.                
Jag har släpat upp sängen som Benji ska ha i sitt rum men jag vet inte om jag orkar släpa ut den tunga sängen han har där just nu. Saknar honom.      

Tänk om tapetseringen kunde bli klar i hallen. Men det verkar ju som en avlägsen dröm. Tapeter och golvet görs på en dag. Hoppas Danne orkar ta i ut med det i helgen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar