fredag 5 augusti 2011

Svett

Det är helt sjukt hur mkt man kan svettas ibland för att det sedan bara går över. Idag på busplaneten så svettades jag så kopiöst att jag till och med lämnade blöta fläckar på stolen efter mig, fräscht. Jag har ju en del saker att ta till försvar som att jag är gravid och har 50% mer blodvolym och säkert dubbelt så mkt vätska i kroppen plus att jag faktiskt är en tjockis oavsett om jag har bebis i magen eller inte. Inte för att någon av anledningarna gör det mer fräscht att svettas med röven. Det konstiga är att nu ligger jag i sängen fullt påklädd och med täcket på och känner mig ändå frusen.    

Jag är hungrig. Jag funderar på vad jag ska hitta på ikväll. Ska jag se på film med mamma eller ska jag stanna hemma och försöka reda upp hela situationen här vilket innebär en hel del röjande. Danne gör as we speak våfflor till Dennis. Jag vill dock verkligen inte äta något som är sött utan jag vill ha något salt och fett. Mmmm pizzaaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar