tisdag 20 september 2011

Can`t stop eating....

Jag börjar dagen relativt nyttig och duktig. Vatten, kaffe en nyttig macka med grönsaker och inte mer ost och skinka äv vad som behövs......sedan går det någon timma och jag börjar frossa på nåt. Igår bakade jag en äppelsmulpaj, det var inte nödvändigt men jag skulle hälsa på hos Tessan och Jossan och kände att jag inte kunde komma tomhänt (ursäkt för att få äta gött). Idag for jag på "Köppra" och väl där kunde jag INTE låta låta bli att köpa torkade bananskivor som är doppad i choklad. HELVETTE! ja, men vi ser ju vad som händer i framtiden, jag VET ju att jag har just den karaktären som behövs någonstans inom mig. Jag levde ju trots allt på cambridge i 8 veckor och gick ner 25 kilo.
     Maken börjar köra lastbil idag igen, han kommer dock inte vara i Norge varannan vecka eller allt för långt hemmifrån. Dennis blir nog lyrisk då han kommer att få åka med en hel del. (hade jag tänkt).
    Nu ska jag försöka styra upp någon form av veckoplanering då det gäller maten. 
    Jo just det, Lillan har ont i magen så nu har jag köpt Miniformdroppar  så får vi se om hon blir lite nöjdare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar