onsdag 15 juni 2011

Tråkigt

Fina blommor jag fick av mamma att ha i våra fina krukor vi fått av svärfars.

Benji spelar brännboll tillsammans med klassen och alla föräldrar

Efter brännbollen blev det vattenkrig på stranden.

Benji och klasskompisar på skolavslutningen. Visst e han cool? Han tyckte nog att han såg rätt cool ut själv eftersom hans stod framför spegeln och kråmade sig ett bra tag innan vi skulle fara till avslutningen.
Massor av inlägg som jag har skrivit via mobilen har inte publicerats och det går inte att hitta dem via datan. Aja, he va int ment to be!

Idag har Benji haft skolavslutning, det var kallt och det blåste, tur att det inte dessutom regnade. Sedan skulle en miljon barn och föräldrar trängas i Sveriges minsta klassrum. Jag stod mest utanför. När det hade sjungits, lästs dikter och fikats lite så for jag, pojkarna och Mormor och köpte pizza på Ali`s. Med tanke på det tråkiga vädret så bestämde vi oss för att inte göra någon tur till stan. Det får bli någon annan dag helt enkelt.

Benji for sedan ut med en kompis och lekte. Jag tvingade dem att var aute och låste dörren så de inte skulle smita in, själv tog jag Dennis under armen och for till Storsjöparken för att leka med Evina och Johanna, och mata världshistoriens tråkigaste ankor.

Benji och hans kompis for hem tíll kompisen istället. Stackars Benji. Han har det inte lätt att ha mig som mamma.

Nu tittar Dennis på Fåret Shaun och jag surfar runt lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar