fredag 3 juni 2011

Skratta så man grät

Jag och Daniel var och såg Magnus Betnér. Jag skrattade så mkt vid ett tillfälle att det höll på att komma vätska ur mig på fler än ett ställe. . . . om det hade hänt hade jag skyllt på att vattnet gått och lämnat lokalerna omgående.  
 
Förutom en toppen kväll med maken som innefattade både god mat på Lotta's, en ny bok av John Ajvide Lindqvist och mjukglass så har jag haft en bra dag med mamma och Dennis. Vi var på smultronstället och tittade på växter. Jag köpte smultron, jordgubbar och liljekonvaljer.   

Det enda jag kan klaga på är att jag återigen är förkyld, har infekterat tandkött och jobbiga foglossningar. Ja just det, Dennis är oxå sjuk. Ni vet man måste ju alltid ha något att klaga över, det får ju inte verka som att man faktiskt är nöjd helt och hållet med tillvaron.
 
Jo, jag är ju färdig med skolan oxå, nu väntar jag bara på att få de sista betygen sedan kan jag skryta med att jag faktiskt fullföljt en utbildning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar