söndag 3 april 2011

Mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, Memin, Mamma mamma mammamaammamammaa

Benji vickar på stolen, jag säger åt honom, 10 sek senare vickar han på stolen. Dennis står brevid mig och säger "Mamma, mamma, mamma, mamma" ungefär 100 ggr på raken och när jag svara så frågar han "Va gö du?". Jag har inte fått i mig nå kaffe ännu och måste hantera frågor som "Om farmor får ett barn nu så blir det ju min farbror eller faster fast jag är ju äldre??!!".  Jag gillar lugna morgonar, har alltid gillat lugna morgonar och kommer nog troligtvis alltid att göra det oxå. Hoppas mina barn snart fattar vinken om att deras mamma förvandlas till "Häxan surtant" på morgonen då hon inte får chilla i sin egna takt.
    Dinner and a Movie med Benji i går var härlig. Jag berättade en hemlighet för honom och han blev glad,och jag blev glad för att han blev glad. Vi hängde med Garfield och pysslade om honom allt vad vi kunde. Garfield är förälskad i Benji.
    Sedan for vi hem till Kerstin och Gunnar (Annas föräldrar) på Ersboda där vi blev bjudna på en tokgod middag och  sällskap. Fast Dennis var uppe i högvarv då vi kom så gick det ganska bra ändå.
    I natt har Dennis legat och kräkts i min säng, inte så trevligt, men jag kan trösta mig med att det inte handlar om magsjuka iallafall.......!

1 kommentar:

  1. Neej, varför kräktes han? Fick han i sig nåt hos oss? Inte modellera?

    Kram och tack för igår!

    SvaraRadera